CARA HILANGKAN PERUT BUNCIT TANPA SENAMAN




Cara Mudah Hilangkan Lemak Perut


Pertamanya credit pada Mak Jemah sebab berkongsi tips best ni. Perkara yang bagus apa salahnya kita sebar-sebarkan, ye tak?


Caranya memang sangat mudah dan murah. Hanya menggunakan Alfafa dan Lecithin. Alfafa dan Lecithin ni adalah 2 perkara paling asas dan bajet untuk menghilangkan lemak.




Teknik Dan Kaedah Mengempiskan Perut Buncit



Mula-mula didihkan 10 biji Alfafa. Bila dah suam-suam kuku, bolehlah diminum. Minum tu lebih kurang sejam sebelum makan. Kalau nak buat untuk minum beberapa kali, boleh bajet sendiri banyak mana nak buat.


Selepas tu, telan 6 biji Lecithin tanpa dididihkan. Makan terus jer kira-kira sejam sebelum waktu makan tengahari.




Khasiat Melakukan Kaedah Nyah Lemak Perut Dengan Lecithin dan Alfafa


Lecithin ni adalah pengemulasi lemak. Jadi, Lecithin akan bertindak membakar lemak yang berkumpul kat perut kita. Jadi melarutlah lemak kita tu nanti.


Alfafa plak memang femes sebagai ejen detoks tubuh. Alfafa ni akan bertindak menyahtoksik daripada tubuh. Alfafa yang tinggi kandungan fiber ni akan serap lemak yang telah dilarutkan oleh Lecithin tadi. Lepas tu angkut bawak keluar lemak-lemak yang tak dikehendaki tu keluar.


Sebab tu, kalau nak kurus, kene gak ambil Alfafa. Kalau tak, lemak yang dah dipecahkan oleh Lecithin akan duk berkampung lagi kat dalam tubuh kita. Sia-sia jer kerja pecah lemak.




info:http://www.myliferia.com/cara-hilangkan-perut-buncit-tanpa-senaman/

CARA HILANGKAN PERUT BUNCIT TANPA SENAMAN CARA HILANGKAN PERUT BUNCIT TANPA SENAMAN Reviewed by resepi on 5:30 AM Rating: 5
Reviewed by on Rating: 5
Powered by Blogger.