Bagaimana berat saya kurang daripada 98kg kepada 56kg dalam hanya beberapa minggu

Perubahan saya hanya mengambil masa DUA BULAN! KEPUTUSAN YANG MENAKJUBKAN, BUKAN?

Latarbelakang

Sepanjang hidup saya, saya tidak pernah kurus tetapi saya sedar bahawa berat badan saya terus naik dan naik. Tiga lipatan teruk muncul di perut saya, dan saya kelihatan sangat hodoh dalam bikini, dan pinggul, kaki serta punggung saya makin membesar dan membesar! Lalu saya membuat keputusan untuk mendapatkan tubuh badan yang cergas dan sihat melalui apa jua cara sekalipun, jadi saya berhenti memakan makanan berminyak dan bergoreng dan mengelakkan daripada makan makanan berat pada lewat malam. Saya mula berjoging pada waktu pagi dan di sebelah petangnya pula saya melakukan sesi latihan di gimnasium, tetapi daripada berat badan berkurang, sebaliknya ianya terus naik dengan lebih banyak lagi! Selepas sebulan, berat badan saya mencecah paras menakutkan – HAMPIR 100kg! Saya terus menjadikan diet saya lebih ketat, tidak termasuk daging, roti, kentang goreng, dan gula-gula. Akhirnya, saya hanya makan buah-buahan dan sayur-sayuran dan tidak minum air lain selain air kosong. Saya turut mencuba beberapa teh dan pil pelansingan badan yang terlalu mahal, tapi tiada apa-apa yang nampaknya berkesan untuk saya. Selepas beberapa ketika, berat yang hilang itu akan kembali semula ke badan saya yang sudah letih ini.

Diet dan pil tidak membantu langsung, ianya hanya menipu!
Bersenam pula terlalu sukar dan mengambil masa yang lama untuk melihat hasilnya. Jadi apa yang perlu saya lakukan?

Selepas mengamalkan diet dan pil yang bertimbun-timbun dan meluangkan masa yang lama di gimnasium, serta beribu-ribu wang yang dihabiskan untuk jurulatih peribadi, akhirnya saya menyerah kalah. Pada suatu hari, saya terbaca satu artikel mengenai Kopi Hijau dan membuat keputusan untuk mencubanya. Walaupun saya pernah mendengar Demi Moore, Katy Perry, J-Lo dan ramai lagi selebriti lain yang berjaya mengurangkan berat badan dengan kopi ini, namun saya masih ragu-ragu. Tetapi kerana saya telah mencuba segala-galanya dan semakin terdesak, saya tiada pilihan lain! Lagipun, saya telahpun membaca ulasan-ulasannya dan sememangnya ia mengagumkan!

Berjuta-juta wanita di Eropah dan Amerika Syarikat telah berjaya mengurangkan berat berlebihan mereka, disebabkan oleh Kopi Hijau. Menurut kajian, 96.7% daripada mereka telah kehilangan di antara 12-17 kg hanya dalam tempoh tiga minggu!

Jadi, begitulah! Saya masuk ke laman sesawang mereka, menyemak segala-galanya dan terus memesan kopi tersebut. Ia tiba dalam beberapa minggu. Saya baca arahan dan mula meminum 2 atau 3 cawan setiap hari, dengan sarapan pagi dan makan tengah hari.

Keputusan

Selepas hanya dua minggu, keputusan saya amat menakjubkan - saya kehilangan 13 kg!Kesembapan sudah tiada lagi dan kulit muka saya menjadi lebih elok! Pinggul dan perut menjadi lebih kecil dengan ketara - dan mood saya juga semakin baik! Saya mula percaya yang saya boleh menjadi cantik tanpa perlu berdiet atau bersenam! Jadi, saya teruskan memakan segala apa yang saya mahu! Saya sudah terlalu muak dan keletihan kerana menahan lapar dan bersenam selama ini ...
Menjelang akhir minggu ketiga, saya kehilangan 8 kg lagi! Saya menjadi lebih cergas dan ini memberi inspirasi kepada saya untuk menaiki tangga daripada menggunakan lif setiap kali. Apa yang seolah-olah senaman yang berat menjadi sesuatu yang seronok bagi saya! Saya tidak percaya ia boleh berlaku hanya kerana saya mengikuti arahan mudah pada bungkusan kopi itu! Jika saya boleh melakukannya - semua orang boleh! Hanya dua bulan berlalu dan saya sudahpun kehilangan 42kg!
Saya rekodkan berat sasaran saya dalam tempoh 60 hari. Lebihan perut saya telah hilang, saya hilang 42 kg dan memiliki badan yang saya tidak pernah impikan akan dapat!

Selain itu, Kopi Hijau telah diuji oleh Akademi Sains Kebangsaan pada tahun 2012. Hasil keputusannya sepatutnya boleh menggemparkan orang ramai, namun mereka tidak pernah dedahkan kepada umum.
Saya rasa itu adalah kerana ianya akan membuatkan syarikat-syarikat farmaseutikal, kelab-kelab kecergasan, klinik pakar nutrisi yang terlalu mahal akan jatuh bankrap!
Tidak hairanlah Kopi Hijau ini begitu murah!

Bagaimana berat saya kurang daripada 98kg kepada 56kg dalam hanya beberapa minggu Bagaimana berat saya kurang daripada 98kg kepada 56kg dalam hanya beberapa minggu Reviewed by resepi on 3:29 AM Rating: 5
Reviewed by on Rating: 5
Powered by Blogger.